Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

مونولوگ

- نمیدونم با زندگیم چیکار کنم

- شایدم نباید کاری کرد فقط باید گذروند

- خیلیا تصمیم میگیرن برا زندگیشون! زندگیشونو تغییر میدن ! اونارو چی میگی؟

- خب اونا که اینجا نبودن! تو یه آبادی دیگه بودن! اینجا فرق داره !

اینجا بیشتریا سرگردونن! اگه بپرسی هیشکی نمیدونه ! اینجا همه میگذرونن!

- ولی دیدم خیلیا حتی اینجام خودشونو به جایی که دوست دارن رسوندن!

- آره خب هست ولی کمه ! اما میدونی اونا تنها نبودن... مطمئن باش یکی بوده تشویقشون کنه

- میشه من اولین تنهایی باشم که خودمو به جایی که میخوام برسونم؟

- شدنش که میشه ! حالا چی میخوای؟

- مشکل همینه نمیدونم چی میخوام!

- پس توم سرگردونی!

- گفتم که!

- ولی تو تنها نیستی! من تشویقت میکنم !

- من نیاز به مشوق واقعی دارم نه یه صدای ذهنی... تو در حقیقت منی ...

خوشحالم که هستی ولی خب کاش از ذهنم میومدی بیرون! می شد دیدت ... شنیدت...

- باشه قبول ولی یه چیزیو یادت باشه !

- چیو؟

- هرچی انتخابات بیشتر باشه ناراضی تری چون فکر میکنی از این همه انتخاب بالاخره یکیش باید برای تو ساخته شده باشه!

ولی ازین خبرا نیست! طیفو یادته؟

- آره یادمه!

- خب دیگه ! کم پیش میاد چیزی بره سر طیف !

- فهمیدم! حالا شور و شوقو چیکارش کنم؟

- ببین من که بیکار نمی شینم ... من به تشویق کردنت ادامه میدم!

توم سعی کن خودتو قانع کنی بری پیش اونی که بلده تعمیرت کنه!

- اگه کافی نبودم چی؟

- خب دیگه خدافظ من برم سیگار بکشم

- وا تو که سیگاری نبودی !؟

- نگرا نباش ضرر نداره! یادت رفته من فقط تو ذهنتم؟ سیگارمم واقعی نیست!

- باشه ولی جواب ندادی

- ایشالا دفعه بعد!

  • wonderer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی