Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

how im doing!

سلام
 تو زندگیم اتفاقات زیادی افتاد ولی حسایی که دارم هنوز همون حساست!
حسایی مثل گیجی و ناراضی بودن از وضعیت موجود
یه آدم مثل کیمیا علیزاده چون ورزش نزدیک خونشون تکواندو بوده ولی علاقه زیادیم نداشته میره  و طلای المپیک می گیره
یه آدمم مثل من انقدر درگیر پیدا کردن علاقه واقعیشه وقتشو هدر میده به خودش میاد می بینه
اگه به جای گشتن و درگیر حاشیه شدن
یه چیزیو که یه ذره علاقه داشت پیدا می کرد الان متخصص شده بود

دلم میخواد یه درمان قطعی برای اهمال کاری پیدا کنم و همه بخاطر درمان خفنم بیان پیشم
بعد بهم جایزه بدن و معروف شم اینا :دی

این روزا همش کتابای اروین یالوم میخونم البته به اضافه کتاب انسان خردمند هراری!
یالوم اسطوره زندگیم شده واقعا عاشقشم *_* باید کتاب چگونه اروین یالوم شدمشو بخونم و یادبگیرم
و ازونجایی که خیلی درگیر اینم که معنای زندگی چیه کتاب رواندرمانی اگزیستانسیالشم تو لیست خرید کتاب بعدیمه!

ناطور دشت به انگلیسیم دارم می خونم
هیلگاردم یه فصل خوندم ول کردم :/ ولی امروز بازم میخونم چون باید سه شنبه پسش بدم به کتابخونه

داشتم پایتون یاد می گرفتم اونم ول شد متاسفانه! یعنی دقیقا از وقتی امتحانای یونی شروع شد
دیدم وقت نمیشه و ول کردم ولی دلم خیلی تنگ شده :(
وقتی یه برنامه میداد و من می نوشتمش همون حسیو بهم میداد که مسئله های سخت احتمال رو حل میکردم!
من بهش میگم حس ارضا شدن! انگار مغز آدم باز میشه! انگار دقیقا یه قفل تو مغز آدم بوده بعد باز میشه!
تو روانشناسیم وقتی یه چیزی یاد میگیرم و ربطش میدم به زندگی واقعی
یعنی مثلا علت یه مشکل تو زندگیمو با توجه به چیزی که یاد گرفتم میفهمم همون حسه رو میگیرم!
فقط یه درجه پایین تر! حل کردن یه مسئله سخت لذتش بیشتره ولی خب عذاب قبلش تا برسی به جواب بیشتره !
ولی تو روانشناسی یهو می خونی و یه قفل باز میشه و عذاب خاصی نداره! کلافگی نداره !
بعضی وقتا شک میکنم که تو حوضه آی تی باشم بهتره یا روانشناسی!
میدونم باید یه وقتیو به کد نویسی و اینا اختصاص بدم یا مثلا فوتوشاپ یا تولید محتوا!
انقدر حوضه های جذاب زیادن برام گیج میشم واقعا!

اینم نوشته من بعد از مدت ها! کاملا بدون ایده شروع کردم نوشتن! و شد این!
  • wonderer

نظرات  (۱)

بهتر از ننوشتن بود :) 

پایتان خیلی خوبه. کلا برنامه‌نویسی خوبه ولی اینکه پایتان اینقدر راحته عالیش میکنه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی