Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

افکار پراکنده

دارم به یاد ١٥، ١٦ سالگیم زدبازی گوش میدم خیلی حال میده :))))
روانشناسی قبول شدم ولی واقعا نمیدونم قراره کدوم دانشگاه برم
در حالی که هفته ی دیگه مهره :)))
و برام سواله واقعا هیچ کس هفته اول دومو نمیره؟ واقعا؟
من قبلا که وبلاگ می نوشتم خیلی به قالب اهمیت میدادم
ولی الان اصن حوصله ندارم از طرفیم بدم میاد ان قدر دارکه :/
بعد ٦ ماه اولین جلسـه رو رفتم و کـاش کـااااش ادامه بـدم و ول نـکنم!
به روحیه الانم از یک تا ده نمره هشتو میدم به عبارتی im eight that is great!
کم پیش میاد تا اینجا بیام بالا و خرسندم! فکر کنم بخاطر کارای ثبت نام دانشگاه فکرم مشغول شده
و بالاخره یه تغییری هم تو زندگیمه که باعث میشه امیدوار بشم ...
طراحی وبو هم که داشتم یاد میگرفتم ول کردم :/ یه روز دوباره میرم سرغش قول میدم:/
تو تمام وقتایی که روحیم خراب بود سریال فرندز به دادم رسید واقعا دم سازندش گرم *_*
خیلی چیزا ازین سریال دارم یاد میگیرم و مهم ترینش سخت نگرفتنه !
یکی از چیزایی که خیلی دلم میخواد داشته باشم تو زندگیم شجاع بودنه 
دلم میخواد از این که خودمو افکارمو و علایقمو نشون بدم نترسم :/
  • wonderer

نظرات  (۱)

  • خانم معلم
  • دوران دانشجویی خوبی داشته باشید 
    روانشناسی رشته خیلی خوبی هست تا انتهاش بخونید تو مقطع دکتری خیلی اطلاعات زیادی به فرد داده می شه :))
    پاسخ:
    ممنون و مرسی که کامنت گذاشتین^_^
    بله رشته ی خیلی جذابیه! با این حرفتون حتما تا مقطع دکتری میرم:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی