Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

I miss the best person I have ever seen

نزدیک  ٦ ماهه که نرفتم پیش آقای تراپیست ( همون آقای محترم سابق ! اسمشو عوض کردم:)))  )
حس میکنم دارم بهترین دوستمو از دست میدم :(
هی به خودم میگم پاشو برو یه وقت بگیر یه وقت یادش نره تورو !
ولی از طرفیم افتادم تویه مود صرفه جویی نمیرم :|‌
بعد به خودم میگم خب ٦ ماه یه بار برو !
بعد دوباره می ترسم ! کلا بخوام وقت بگیرم مضطرب میشم که برم چی بگم :‌|
دلم میخواد خودمو به دیوونگی یا نارحتی بزنم خودشون منو ببرن :‌|
ولی مطمئنم نمی برن :| اصن باز یکی دیگه از مشکلاتم که نمیرم اینه که دنبالم راه میوفتن
بعدم میگن چی گفت :‌| خب اگه میتونستم به شما بگم  که نمیرفتم به اون بگم :/
د ل م ت ن گ شده
  • wonderer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی