Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

تشبیه

این روزا خیلی درگیر انتخاب رشته و فکر کردن به آیندم...

خیلی برام سخته بتونم رشته ایو انتخاب کنم که با علایقم و توانایی هام جور در بیاد

می ترسم از این که بعدا خودمو ببینم با چند سال وقت تلف شده :/

به نظرم انتخاب رشته مثه یه رستورانه که برای اولین بار واردش میشی با منویی که هیچ کدوم از غذاهاشو تا حالانخوردی

و قانونشم اینه که فقط یه غذا میتونی انتخاب کنی ولی باید تا آخر بخوریش (البته این قانونیه که خودم برا خودم تعریف کردم! )

حالا منم باید با توجه به محتویات غذاها (چارت درسی رشته ها!) تصمیم بگیرم احتمالا ترکیب کدوم مواد غذایی به دلم می شینه

و میتونم تا اخر بخورم!

خب من مزه ی هیچکدوم از غذاهارو نچشیدم و طبیعیه که استرس داشته باشم ولی بهتره زیاد به استرسم اهمیت ندم

  • wonderer

نظرات  (۳)

  • علی علیزاده
  • سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
    ببینید
    (:
    استرس نداشته باش. تو این مملکت آخر همشون بیکاری و بی پولیه!

    اینو کسی بهت میگه که رتبه سه رقمی کشوری آورده و با معدل بالای 18 کارشناسی رو تموم کرده. الانم با فوق لیسانس از دانشگاه سراسری شده اسیر گرونی و بیکاری و فروپاشی اقتصادی.

    پول هم که نداریم از این خراب شده فرار کنیم. بمیریم راحت شیم فقط.
    پاسخ:
    واقعا تو این وضعیت آدم باید با چه امیدی بره دانشگاه -_-
    حالا دانشگاه که هیچی کلا امید به زندگیم نداریم -_-
    امیدوارم همه چیز براتون بهتر شه :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی