Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

What is the meaning of life?

کنکورمو دادم . باید خوشحال باشم الان ولی نیستم . نا امیدم .

روزامو با فیلم دیدن و نقاشی کردن و فرندز دیدن پر میکنم فقط

وقتی در حال انجامشونم حس خوبی دارم ولی وقتی تموم میشه 

دوباره دپرسم. شور و اشتیاق زندگی کردنو از دست دادم 

یاد اهنگ ارورا میوفتم که میگه:

I just need to remember how it was to feel alive

گیج و سردرگمم . گم شدم . نمیدونم کی پیدا میشم چون خیلی 

وقته که منتظرم  پیدا بشم. 

با دوستام قراره بریم بیرون.  دوستایی که باهاشون رودربایستی دارم .

سوشال فوبیا دارم . منزویم. دلم میخواد نرم ولی هی به خودم میگم نه ! 

برو بجنگ با ضعف هات و تجربه کن و یاد بگیر. ولی از یه طرف اصلا حوصله ندارم.

زندگیم خوبه ‌. نباید نارحت باشم ولی هستم . دلم میخواد بدون این که به خانوادم بگم 

خودشون برام وقت بگیرن . من نمیگم هیچی نمیگم تا وقتی فکرای "نبودن" تو ذهنم به  یه قدمیه

عملی شدن برسه. 

دلم میخواد کار کنم و پول در بیارم ولی واقعا نمیدونم چیکار و چطوری 

دلم میخواد یه چیزی یاد بگیرم ولی نمیدونم چی شایدم بهونس چون اصن حوصله ندارم

همش فکر میکنم زندگی میکنیم که چی ؟ نمیتونم تو ذهنم رو‌چیزای مثبت دنیا تمرکز کنم.

زندگیم هیچ معنایی نداره .

  • wonderer

نظرات  (۲)

دیگه فکر کردن به کنکور فقط روزاتون رو خراب میکنه.
اروم باشید واز تابستونتون لذت ببرید.
امیدوارم نتیجه کنکور باب میلتون باشه.
چقدر این پست با پست قبلش زمین تا آسمان فرق می‌کنه. هر حرف مثبتی که هر کی به ذهنش برسه را خودت در پست قبلیت گفتی. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی