Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

حال و هوای الان و ارزوهام برای ۹۷

اگه بخوام از حال و هوای این روزا بگم...

آسمونی که آبی نیست . سردرد میگرنی خفیف . موی بافته شده چون تازگیا به جای این که با کلیپس موهامو ببندم

اونارو می بافم . دیدن کنسرت های aurora . تلاش برای این که همه ی درسارو هر روز بخونم و ۱۰ ساعت حداقل

ساعت مطالعه روزانم باشه . سریال پایتخت که امسالشو خیلی دوست دارم . ادمایی که میان خونمون ولی من بخاطر

کنکور نمیرم خونشون! نسیم بهاریه خنک . کلاه قرمزی. فکر کردن به این که آخرش چی میشه؟ و این که روانشناسی

همونیه که دنبالشم؟ پشیمونم نکنه؟ فکر کردن به اقای محترم که چقد دلم میخواد ببینمش و باهاش حرف بزنم . 

آجیل و شیرینی . قهوه خوردن برای سرحال شدن . فکر کردن به رویاهام به جایی که احساس تعلق میکنم . 

امیدواری و نا امیدی . اضطراب . خستگی . بیخیالی . تلاش . 

دلم میخواد ۹۷ با ادمای هیجان انگیزی اشنا بشم و چندتا تئاتر برم و با ادمای هیحان ا‌نگیز کافه های مختلف برم

بیشتر اشپزی کنم و بیشتر عکاسی کنم و تو نقاشی پیشرفت کنم و چندتا نقاشی پرفکت بکشم که بعد قاب کنم بزنم

دیوار اتاقم . و بیشتر فیلم ببینم و بیشتر بنویسم . 

  • wonderer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی