Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

میگرن حاصل از افکار منفی

با این که قرص خوردم ولی هنوز سرم درد میکنه 

ولی قبلا نه تنها خوب میشد بلکه پر انرژیمم میکرد!

فک کنم این دفعه اوضاع خیلی خرابه =| 

همشم بخاطر فکرای منفیه این سردردا =| 

این هفته وقت روانشناسمو بخاطر وقت دندون پزشکی کنسل کردم

حالا باید تا چهارشنبه وایسم .... خیلی حرفام قلمبه شده =| 

یکاریم گفته بود انجام بدم که اصلا حوصلشو ندارم =| 

خودم خسته شدم از فکرام و وضعیت بدی

 که برا خودم درست میکنم...

خیلی برام جالبه با این که میدونم کار درست چیه 

و چی کار باید بکنمو چیکار نباید بکنم

 با این حال نمیتونم عمل کنم!

  • wonderer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی