Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

سفیر شادی

من وقتی با قدمای تند تو هوای نسبتا سرد خیابونارو پشت سر میزاشتم 

و اهنگ لیو د لایتس آن گوش میدادم

و از کنار یه دکه ی نون فانتزی رد شدم و بوی نون فانتزی تازه رو تو ریه هام حبس کردم

 بی نهایت شدم *_*

تو راه یه سفیر شادیو دیدم که پیکسلشو به کولش زده بود و تا یه جاهایی باهم بودیم 

خیلی دوس داشتم باهاش حرف بزنم و بگم این پیکسل چقدر انگیزه بهم داد و استرسمو  کم کرد 

خوشحال بودم هر جا میرم اونم هست تا این که من به سمت خروجیه مترو رفتم و اون نپیچید:/


  • wonderer

نظرات  (۱)

leave the lights on? یک لحظه فکر کردم نوشتی Leave a light on و هیجان زده شدم :) این آهنگی که گفتم را چند وقت پیش اتفاقی شنیدم و ازش خوشم آمد. گفتم عه!‌ اتفاقی یکی پیدا شد که به آهنگ اتفاقی من گوش میداده :)
پاسخ:
آره آهنگ leave the lights on از meiko 
ولی اونی که تو میگی رو نشنیدم... باید قشنگ باشه ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی