Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

تجربه های رفتن پیش روانشناس

چشمام همش قلبیه *_*

از مطب اون روانشناسه که گفتم قراره ببینمش و حس میکنم این دفعه فرق داره اومدم 

بیشتر من حرف زدم 

منی که حرف نمی زنم 

منی که دوست دارم بیشتر شنونده باشم ولی حرف زدم و خیلی حس خوبی دارم

پیش بینیم درست از اب درومد *_* با دوتای قبلی که رفته بودم خ فرق داشت اولی که 

مسخرمم میکرد و بحثو هرجا که خودش دلش میخواست می برد 

دومیه هم حرفای تکراری و کلیشه ای میزد 

ولی این کلا ادم ارومی بود و تشویقم میکرد که حرف بزنم 

وقتاییم که حرف نمیزدم برا چند ثانیه سکوت ازار دهنده نمیشد 

بیشتر من حرف زدم بعد گفت که مشکل از کجاست و اینا

در کل الان حس خوبی دارم *_* 

  • wonderer

نظرات  (۱)

چقــــدر قشنگ! واقعا روانشناس خوب نعمته. نعمت! نصیب هر کسی هم نمیشه :)‌
پاسخ:
آره واقعا موافقم دیگه قطع امید کرده بودم از روانشناسا 😂 
بعد از دوتا تجربه ی نه چندان خوب سومیو شانس اوردم! 
البته شایدم دارم زود قضاوت میکنم تا باشه ببینیم اخرش چی میشه
و چقدر میتونه منو تغییر بده 🤔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی