Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

حس بد از چشم افتادن

خیلی حس بدی دارم

حس میکنم با اون کارم از چشمش افتادم

حتی اگه خودم فک نکنم که اون کارم بد بوده 

و خیلی بدم میاد که خوب و بد بودن یه چیزیو یا یه کاریو بدون توجه به اعتقادات

خودم با معیارای اون بسنجم و بعد از خودم بدم بیاد

نمیدونم شایدم فقط چون دلم براش تنگ شده اینجوریه و میخوام خودمو

مقصر کنم :/


  • wonderer

نظرات  (۱)

  • ماه‌سینآ خانوم یا همون فرفری موی غزل ساااااز
  • عذاب وجدان مثه خوره افتاده به جونت؟ خب معلومه که اره! به نظره من بهتره باهاش در این مورد حرف بزنی، مرگ یبار شیون یبار :|
    پاسخ:
    اره درست میگی ولی میترسیدم باهاش حرف بزنم چون از نظر اون کارم خوب نبوده ولی از نظر خودم کارم اونقدی 
    که اون فک میکنه بد نبوده 😁 مرسی از نظرت خوشحالم کردی خداروشکر الان حل شده قضیه 😁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی