Solivagant

Wondering alone

Wondering alone

Well...the first one!

خیلی وقته که فکر میکنم باید شروع کنم به نوشتن....

خب من همیشه راجع به افکار و احساسات شخصیم نوشتم  

هیچ وقت نوشته هام شعر داستان یا یه مقاله مفید* نبوده ! 

*حالا نه اونقدم سنگینا :)))  خلاصه هیچ وقت راضی نبودم دیگه!

شایدم توقعم از خودم خیلی زیاده نمیدونم

به هر حال باید شروع کنم تا شاید یه روز از نوشته هام راضی باشم

باید ترسو گذاشت کنار D:

_چرا اینجا ایموجی نداره :-? _

همین دیگه ... اینم اولین پست برای شروع D:


  • wonderer

نظرات  (۱)

نوشتن خوبه
good luck :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی